Hata: İletişim formu bulunamadı.
“Yaklaşık 9 ay önce amaliyat oldum çok iyi geçti ben Abdullah hocayı 4 yıldır takip ediyordum çok tecrübeli ekibine kendisine çok teşekkür ediyorum herzaman her konuda yardımcı oluyorlar iyiki diyorum .”
“Öncelikle doktorum Abdullah Bey olmak üzere asistanı Tuğba Hanım ve diğer tüm ekibine sonsuz teşekkür ediyorum korkularımı yenerek gözüm kapalı ameliyat oldum şuanda 1 haftalık tüm mideliyim süreç çok güzel ilerliyor eğer düşünen varsa kessssinlikle Abdullah Bey ve ekibini tercih etmelisiniz:)”

Posted on
“Çok korktuğum zamanlarda hocam ile yolumuz kesişti bir mucizeye vesile oldu 136 kg olduğum dönemde hayatta yoktum diye bilirim hocam ve muhteşem bir ekip sayesinde 71 kg sadece 7 ay gibi kısa bir sürede ulaşmama sebep oldular herşey için binlerce kez teşekkür ediyorum.”

Posted on
“Ameliyat olan çok insan var çevremde, kendi ameliyatım ve sürecimle karşılaştırınca iyi ki Abdullah bey ve ekibi diyorum. Eğer mide ameliyatı düşünüyorsanız Abdullah bey için hiç şüphe etmeyin . Benden tam puan 👌🏻”

Posted on
“Abdullah hocayla çok tesadüf eseri tanıştık ama iyi ki de tanıştık tüp mide sonrası yaşadığım bazı sorunlardan dolayı gastirik bypass ameliyatı olmam gerekiyordu fakat daha önceden tüp mide olduğum doktoruma güvenemediğim için yeni bir doktor arayışına çıktım iyi ki de çıkmışım. Abdullah hoca ve ekibi ameliyat öncesi ve sonrası inanılmaz ilgililerdi ameliyattan 2-3 gün sonra hastaneden çıktım ve hastanede yattığım süreçte gerçekten bana bebek gibi bakıldı kesinlikle bu ameliyatı düşünen herkese abdullah hocayı tavsiye ediyorum ✨”

Posted on
“Uzun doktor araştırmalar sonucu Abdullah Hocayı İnternet ortamından buldum. Yorumları okuyunca ve YouTube kanalında hasta memnuniyeti görünce tüp mide ameliyatı olmaya kara verdim. Biraz tedirginlik ve korku vardı vardı ama Tuğba hanım o kadar güzel ilgilendi ki ve Hocamızlada yüz yüze görüştükten sonra korku endişe kalmadı. Ameliyatı 12.10.2014 tarihinde oldum Hocamız ve ordaki tüm personel yakından takip ettiler ve ilgilendiler. Burdan tekrardan Teşekkür ediyorum. Sürcim çok iyi gidiyor..”

Posted on
“1 Nisan’da tüp mide ameliyatı oldum,çok şükür sağlıklıyım ve 50KG’ye yakın bir kaybım var.:) Abdullah hocam,diyetisyenlerim ve bütün çalışanlar gerçekten sıcak kanlı insanlar. Bütün süreçlerimde WhatsApp üzerinden 7/24 bana her konuda yardımcı olup sürecimin kolaylaşmasında büyük rol oynadılar. Her şey için teşekkürler. Kilo veremiyorsanız ameliyat olun, olacaksanız Abdullah hocama güvenebilirsiniz 😊😊”

Posted on
“Hocamızla bağırsak ve mide problemlerim için görüştüm.İşinin ehli bir doktor,aklımdaki tüm soruları cevapladı beni bilgilendirdi.Herhangi bir problem çıkmadı yaptırdığım işlemlerde.önceklikle Abdullah beyden ve ekipten çok memnun kaldım”

Posted on
“Tanıdığım en iyi dr obezite kilo sorunu olan herkes bu ameliyatı abdulah beyde olabilir konusunda tam bir uzman dünyanın her yerinde gelen hastaları var kimse korkmasın amliyat olun rahat bir nefes huzur bulun geciktirmek sağlıklı yaşamınızı ben 182 kg girim 6 ay da 123 kg düştüm rahat yürüyor nefes alıyor çevrenizi size bakış açısı değişiyor pişman olmayacaksınız 12 ay boyunca beki aralıklarla kontörlünuz var benim vaktim olmuyor 15 ay oldu yine kabul ediyor süper dr kilo problemi olan tum hastalara korkudan gidip amliyat olsun süper ve ötesi bir insan”

Posted on
“Abdullah bey ve ekibi harikaydı ameliyat olalı 6 gün oldu ama herşey çok güzel ve harika gidiyor inşallah istediğim kiloya gelicem ve istediğim kişi olucam herşey için çok teşekkür ederim”

Posted on
“Yaklaşık 1 ay önce tüp mide ameliyatı geçirdim. Acısız ve ağrısız bir süreçti , bu süreçte 13 kilo verdim ve vermeye devam ediyorum . Abdullah Hocama ve emeği geçen diğer tüm çalışma arkadaşlarınıza teşekkür ediyorum :)”

Posted on
“Abdullah hocaya ve ekibine çok teşekkür ediyorum iyiki sizleri tanımışım ameliyatimdan çok memnunum hocam ve ekibne başarılar 🤗🤗🤗”

Posted on
Online Destek
Sağlık Asistanı Tuğba
Tuğba
Merhaba, tedaviler hakkında bilgi almak istiyorum (ref:akns)
Sign in to your account
Posted on
Google